Thursday, December 31, 2015

...svima koji slave!

Da li se i tebi desilo da se izdvajaš iz mase koja slavi? Da čestitaš, ali se ograđuješ? Ne daj Bože da te tuđe slavlje dohvati! Da te neko poveže sa slavljenicima!

Srećan praznik svim mojim prijateljima veroislamske zapovesti sedmog dana olsun saruman mubarak monsun!
Zašto mi takvi statusi smrde?

Smrde jer naše društvo smrdi. Jer smo zasrali na sto frontova - svi. Jer kao ono, red je da čestitam, znam da slave - jebo ih ko ih na svijet postavi, ali red je. Samo da me posle ovi moji ne žigošu k'o izdajnika! Aha, znam: SVIMA KOJI SLAVE! To me definitivno štiti od svih eventualnih prebacivanja za šurovanje s đavolom ovih mojih i od neizrečenih optužbi rasnu netrpeljivost svih onih koji slave. Problem rešen. Savest mirna.

A bilo bi sve mnogo lakše i mnogo lepše kad biste samo napisali: Srećan [unesi ime praznika]!

Ne budi brav. Čestitaj ko čovek.

Puši kurac.

No comments:

Post a Comment